Terug
V90 mobiliteitsservice

Mobiliteitsservice

Autopech komt altijd ongelegen. In zo’n situatie wilt u liever niet voor verrassingen komen te staan. Mudde Kok Automotive biedt daarom mobiliteitsservice aan, zowel binnen Nederland als in het buitenland. Uiteraard geldt dit 7 dagen per week, 24 uur per dag. Zo staat u nooit alleen met pech onderweg. De mobiliteitsservice van Mudde Kok Automotive wordt uitgevoerd in samenwerking met Moobi en de Verzekeraars Hulpdienst (VHD). Samen zoeken we met u naar de beste oplossing!

Gratis bij Mudde Kok Automotive

Wij vinden het belangrijk dat u altijd onbezorgd op weg kunt met uw auto. Daarom bieden wij u gratis mobiliteitsservice aan bij het onderhoud van uw auto. Zodra u onderhoud aan uw auto laat uitvoeren door de werkplaats van Mudde Kok, ontvangt u twaalf maanden mobiliteitsservice volledig gratis. Dit wordt steeds verlengd bij een nieuwe onderhoudsbeurt.

  • 24/7 hulp bij pech onderweg (NL en EU)
  • Pechhulp bij eigen gebreken (bijv. verkeerde brandstof)
  • Inclusief woonplaatsdekking
  • Vervangende personenauto

Wat betekent Moobi voor u in Nederland?

Wanneer u met pech langs de weg komt te staan, zal de alarmcentrale van Moobi samen met u kijken naar een passende oplossing. Dit bestaat allereerst uit het geven van technisch advies en wanneer dit niet afdoende is, komt de gespecialiseerde hulpdienst naar u toe. De gemiddelde aanrijtijd bedraagt 30-40 minuten. Als het mogelijk is, repareert de hulpdienst de auto ter plekke. Als dit niet mogelijk is, wordt uw auto naar de vestigingslocatie van Mudde Kok Automotive gebracht. Wij regelen vervangend vervoer of zoeken samen naar een passende oplossing.

Wist u dat onze mobiliteitsservice kentekengebonden is? Dat betekent dat er altijd pechhulp beschikbaar is, ongeacht wie de auto op dat moment bestuurt.

Moobi in het buitenland

Bent u in het buitenland en heeft u autopech? Onze mobiliteitsservice is er ook voor u in het buitenland. Onderstaande tabel biedt een overzicht van de verschillende diensten in Nederland en in het buitenland.

Voorwaarden Mobiliteitsservice Moobi

Onze mobiliteitsservice biedt hulp bij pech. Het is goed om te weten dat onze mobiliteitsservice niet hetzelfde is als een reisverzekering of autoverzekering. Daarom adviseren wij u altijd een reisverzekering inclusief aanvullende dekking voertuighulp af te sluiten als u naar het buitenland reist. Check ook altijd voorafgaand aan uw reis of uw autoverzekering geldig is in het land waar u naartoe reist. Moobi zorgt ervoor dat u mobiel kunt blijven in de regio waar u op dat moment aanwezig bent. Voor overige zaken dient u contact op te nemen met uw reisverzekering en indien nodig met uw autoverzekering.

Uw veiligheid voorop; tips bij pech onderweg

  • Blijf rustig. Zorg voor uw eigen veiligheid en die van eventueel inzittenden. Blijf niet in de auto zitten, plaats de gevarendriehoek en draag een veiligheidshesje. Overweeg de hulpdiensten te bellen als de situatie gevaarlijk is.
  • Zorg dat belangrijke documenten zoals rijbewijs, kentekenbewijs en verzekeringsinformatie binnen handbereik zijn. Daarnaast is het belangrijk om uw locatie te delen. 
  • Zorg dat u mobiel bereikbaar bent. De Alarmcentrale kan u zo informeren over de ontwikkelingen.
  • Start de motor niet als u per ongeluk de verkeerde brandstof hebt getankt. Zet ook het contact niet aan. Neem direct contact op met de alarmcentrale voor begeleiding.
  • Zorg voor een noodkit in de auto met items zoals een zaklamp, gevarendriehoek, veiligheidshesjes en een EHBO-kit.
  • Wanneer u zich langs een snelweg in Frankrijk bevindt, dient u volgens de Franse wetgeving eerst zelf 112 te bellen. De Franse overheid regelt het verplaatsen van uw auto naar een veilige locatie. Daarna kunt u contact opnemen met Moobi.